Kort maar krachtig - Reisverslag uit Nebaj, Guatemala van Bas Hazewinkel - WaarBenJij.nu Kort maar krachtig - Reisverslag uit Nebaj, Guatemala van Bas Hazewinkel - WaarBenJij.nu

Kort maar krachtig

Door: bhazewinkel

Blijf op de hoogte en volg Bas

31 Maart 2011 | Guatemala, Nebaj

Hallo thuisfront!

Vandaag een kort berichtje (de rest komt uiteraard later, maakt u zich geen zorgen). Vandaag (officieel is het vandaag nog de 30e hier in Guatemala) draait het namelijk allemaal om de verjaardag van een van mijn favoriete ooms! Oom Sipke, van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je een hele fijne dag hebt (/hebt gehad)! Ik spreek je snel, doe de groeten aan oom Jan en geniet van het (eindelijk weer:) ) uit eten gaan zaterdag!

Heel veel liefs (aan jullie beiden)!

• 03 April 2011 - 10:42

Jan En Sipke:

Hallo Bas. Bedankt voor je felicitaties. Het was een rustig dagje maar wel gezellig. Jij bent inmiddels in Guatemala. En we hebben een en ander van je ouders gehoord. Dat is weer heel iets anders dan de US. Ook begrijp ik dat je meer op jezelf bent aangewezen nu. Zal wel even wennen zijn voor je. Maar ook hier zul je best een leuke tijd hebben. Jan heeft gisteravond voor het eerst sinds 6 weken weer normaal gegeten. En nog erg lekker ook. Een vriendinnetje van ons heeft bij ons in huis gekookt. En zij kookt echt geweldig. Beroepsmatig heeft zij veel met voeding te maken. En haar man drinkt graag een wijntje mee en wij ook natuurlijk. Vanmiddag krijgen we andere vrienden op bezoek. Hoeven we alleen maar een broodje voor klaar te maken want ze komen met de lunch. Nou Bas dit was het weer even. Geniet van je tijd daar en maak er maar weer iets leuks van. Liefs van Jan en Sipke