Eerste dagen - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Bas Hazewinkel - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Bas Hazewinkel - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Door: bhazewinkel

Blijf op de hoogte en volg Bas

03 Januari 2011 | Nederland, Hilversum

Aangezien ik nu moet douchen om zo lekker bij een of andere Mexicaan te gaan eten.

Ik ben gister avond (na 14 uur vliegen en 4 uur chillen in Detroit) aangekomen in Arizona, Phoenix om precies te zijn. Ik kwam om kwart voor 6 aan en was precies op tijd voor de pick-up. Vanaf hier was het ongeveer 3 uur rijden naar Flagstaff. De groep bestaat op dit moment uit 8 mensen: 3 engelse jongens, een duits meisje, een frans meisje en 2 koreanen. De groep zal zich gedurende deze maand uitbreiden tot 16, dus we hebben nu nog lekker veel ruimte in het appartement. Het appartement op zichzelf is aardig; goed voor een vrijwilligersverblijf. 4 slaapkamers voor 4 personen met een badkamer per kamer. Het gemeenschappelijke deel is best groot met een hele grote maar wel simpele keuken. Alles is simpel eigenlijk, maar ik heb niks te klagen:) Vandaag hebben we de oriëntatiedag gehad. Heel lang naar allerlei powerpoint presentaties gekeken en heel veel informatie gekregen. Daarna nog in downtown Flagstaff wat inkopen gedaan. Morgen hebben we een dagje vrij, en woensdag beginnen we met het eerste project: 8 dagen bikkelen bij Lake Mead. Hekken bouwen om archeologische gebieden te beschermen tegen beren en bergleeuwen (mountain lions, ik weet niet zeker of dat 'bergleeuwen' zijn:) ) Daarvoor nog langs Las Vegas om 2 extra vrijwilligers op te halen en te lunchen. Na die 8 dagen hebben we 6 dagen vrij en zijn we van plan lekker een paar dagen te gaan skiën. Morgen zal ik nog even updaten, maar daarna zullen jullie me 8 dagen moeten missen.. Oja m'n amerikaanse nummer is: 928 2553447, daar ben ik vanaf nu op bereikbaar! Heeel veel kussies aan iedereen in nederland en post maar wat cools als reactie! Tot morgen! Dan bellen we even mamie!! Xxxx Bas

• 04 Januari 2011 - 01:20

Bas Hazewinkel:

'moet ik het kort houden' hoort nog achter de eerste zin:)

• 04 Januari 2011 - 09:44

Fleur:

klinkt leuuuuk!! hoe zijn die anderen?? is het voor jou allemaal goed te begrijpen? ik ga NU lake mead googlen! xxx

• 04 Januari 2011 - 09:46

Fleur:

"Lake Mead is the largest reservoir in the United States", best cool. ziet er op de foto's heel vet uit

• 04 Januari 2011 - 11:27

Gerhard:

Hallo Bas, goed te horen dat je veilig bent aangekomen. Een mountain lion is een puma, of in andere landen noemen ze het een panter, in ieder geval huiskatje. Leuke groep? In ieder geval ook meisjes, dat maakt het altijd gezelliger. Wel relaxed bikkelen als je na 8 dagen al weer op de ski's staat. Geniet er toch maar van en ik kijk uit naar je volgende verslag!
    Groet,
    Gerhard

• 04 Januari 2011 - 17:35

Ingeborg :

Ha Bas!
    Iets Cools' of fat schrijven weet ik niet zo goed. In Las Vegas ben ik met opa geweest, uiteraard vertel ik niet de details! LV bij nacht en dag is niet te vergelijken. Voorzichtig met de slot machines en met de pumas. Gelukkig ben je geen meisje want met de grizzlies kan dat maandelijks gevaarlijk zijn. (lees reisverslag T.I 1979). Besos Ingeborg

• 04 Januari 2011 - 22:47

Pappa:

leuk bericht! Skiën? Toe maar! Ben benieuwd hoe je Las Vegas ervaart. Je moet je locatie nog wijzigen op de site. Ben je nog steeds in Nl? Hoe zijn die franse en duitse meiden?
    Ga nu slapen.

• 06 Januari 2011 - 19:43

Sipke:

Hallo Bas,
    Leuk om je verslag te lezen. De reis is dus goed verlopen en je bent gearriveerd op de plek van bestemming. Klinkt overigens niet slecht: 8 dagen werken en daarna 6 dagen vrij. Gaan jullie Las Vegas ook bezoeken nu je daar toch bent? Of is daar geen tijd voor? Misschien kun je nog een extra zakcentje winnen in de plaatselijke casino's. Je klinkt enthousiast, dus het is vast wel leuk. Veel plezier en geniet van je verblijf bij Lake Mead. Veel groetjes van ons beide en tot de volgende keer.