Lake Mohave - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Bas Hazewinkel - WaarBenJij.nu Lake Mohave - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Bas Hazewinkel - WaarBenJij.nu

Lake Mohave

Door: bhazewinkel

Blijf op de hoogte en volg Bas

02 Maart 2011 | Verenigde Staten, Flagstaff

Op naar Lake Mohave voor 8 dagen bomen kappen! Gezellige groep, goed weer en een mooie omgeving, dus dat beloofd een goed project te worden!

De bodem is bijna bereikt, maar ik overleef vast wel:)

Groeten aan iedereen in het thuisfront en we spreken elkaar over 8 dagen weer!

Groetjes en kussies,

Bas c.s.

  • 12 Maart 2011 - 07:32

    Sipke Oosten:

    Hallo Bas,
    Hoe gaat het met je? We hebben je reisverslagen gelezen en het klinkt allemaal heel spannend en fantastisch. Af en toe is het ook wel afzien geloof ik, maar tot nu toe overleef je het geweldig. Het moet wel heel bijzonder zijn om in die omgeving te werken en om steeds weer andere mensen te ontmoeten. Ik ben best wel een beetje jaloers, maar geniet van jouw verhalen. Hieruit maak ik op dat je het erg naar je zin hebt en dat je ook voldoende tijd hebt om naast het werk ook nog andere leuke dingen te doen. Geniet er maar van. Hier in Holland gaat alles z'n gangetje. Met Jan gaat het nu ook weer goed, sinds hij een dieet volgt. Dat overigens goed te doen is. Alleen uit eten gaan is op dit moment niet aan de orde. Dat is jammer, maar dat komt binnenkort ook wel weer. Verder gaat het goed. Jij gaat binnenkort al weer naar het tweede onderdeel van je reis. Ik ben erg benieuwd hoe dat is. Maar jij waarschijnlijk ook. Geniet nog van je verblijf daar en we houden contact via deze site. Veel liefs van Jan en Sipke

  • 15 Maart 2011 - 00:23

    Bas Hazewinkel:

    Dag ooms!
    Heel goed om te horen dat alles toch goed gaat! En ik weet hoe graag jullie uit eten gaan,
    maar dat komt dan inderdaad binnenkort wel weer:) Met mij gaat het erg goed! Het is hier inderdaad precies hoe je het beschreef, hard werk, af en toe toch zeker afzien, maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door de hoeveelheid leuke dingen die er tegenover staan. De groep is super (jammer genoeg gaan mijn huisgenoten morgen alweer weg), maar er lopen hier rond de 70 vrijwilligers rond, dus er blijven gelukkig meer dan genoeg gezellige mensen over! Ik moet dan ook zeggen dat de afgelopen 2 en een halve maand ontzettend snel voorbij zijn gegaan. 'Onderdeel 2' komt er alweer aan, sterker nog, over 2 weken zit ik in Guatemala. Ongelofelijk! Ik ga het hier dan toch wel missen denk ik, maar ik heb van andere vrijwilligers al erg mooie verhalen gehoord over Guatemala. Ik heb er dan ook het volste vertrouwen in dat het minstens net zo leuk gaat worden als hier! Ik zal nog een mooi verhaaltje schrijven over het afgelopen project (en als je bij mamie bent kun je mooie foto's bekijken op papie's facebook account:) ), en dan ben ik vanaf woensdag weer weg voor acht dagen: officieel mijn laatste project hier! Lake Mohave again, wat geen probleem is, ik heb me daar de afgelopen keer heel goed vermaakt! Ik hou het thuisfront op de hoogte:) Heeel veel groetjes en liefs! Xxx Bas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Flagstaff

Arizona, VS

Recente Reisverslagen:

26 Maart 2011

Druk Druk Druk

02 Maart 2011

Lake Mohave

25 Februari 2011

Daar ben ik weer!

31 Januari 2011

Omaaaa!

31 Januari 2011

Project 2
Bas

Actief sinds 01 Jan. 2011
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 9945

Voorgaande reizen:

27 Maart 2011 - 13 Juni 2011

Guatemala

02 Januari 2011 - 27 Maart 2011

Arizona, VS

Landen bezocht: