Een snelle update - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Bas Hazewinkel - WaarBenJij.nu Een snelle update - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Bas Hazewinkel - WaarBenJij.nu

Een snelle update

Door: bhazewinkel

Blijf op de hoogte en volg Bas

04 Januari 2011 | Nederland, Hilversum

Vlak voor ons eerste project nog even een snelle update.

Vandaag was een lekker rustig dagje; de laatste inkopen gedaan en door Flagstaff gewandeld om te zien wat er allemaal te doen is. Morgen moeten we om 6 uur op en dan zijn we de komende 8 dagen aan het werk bij Lake Mead, wat heel mooi en leuk schijnt te zijn. De groep is erg gezellig en tot nu toe hebben we alles gewoon met z'n allen gedaan, iedereen heeft het naar z'n zin:) Voor de 6 vrije dagen na het werken bij Lake Mead heb ik met wat jongens al een dikke road trip gepland. Eerst rijden we naar Joshua Tree National Park, waar we een nachtje lekker gaan kamperen. Daarna door naar Palm Springs voor 1 of 2 dagen, en daarna door na San Diego. Geen halve maatregelen dus! En het skiën moet dus maar even wachten. Daarnaast worden er plannen gemaakt om naar Celine Dion te gaan in Las Vegas, maar daar moeten we het nog maar eens goed over hebben:) En met een engelse jongen (James) ga ik naar een Suns wedstrijd in Phoenix binnenkort. Vooralsnog alleen maar goede vooruitzichten dus! Maar eerst maar eens de komende 8 dagen werk levend doorkomen. Het schijnt toch een uitputtingsslag te worden, maar dat zal wel goed komen (als het koreaanse meisje het kan, moet ik het ook wel kunnen:) Simpele logica, dus geen gebrek aan vertrouwen). De komende 8 dagen ben ik dus alleen mobiel bereikbaar, maar mamie zal vat wel doorgeven hoe het gaat:) Hoe is het bij iedereen in Nederland/Spanje? En hoe gaat het met die dikke Sjaak? Is hij nog niet gestruikeld over z'n snor? Voor nu in ieder geval heel veel kussies aan iedereen in het thuisfront en jullie horen dan over 8 dagen hoe het allemaal precies gegaan is! Foto's zullen een dezer dagen volgen. Xxxxx Bas

• 06 Januari 2011 - 21:14

Wilma:

Ha Bas!
    Van je lieve mammie kreeg ik de link door waar je op te volgen bent, het klinkt allemaal fantastisch! Die dagen werk zullen misschien zwaar zijn, maar daar word je hard van zeggen ze. :-) Die prachtige reis die je gepland hebt is de beloning! En behalve Celine Dion is er in Las Vegas nog veel meer moois te zien hoor! Heel veel sterkte en vooral veel plezier, ik hou je in de gaten! :-)
    Dikke kus,
    Wilma.

• 10 Januari 2011 - 13:50

Fleur:

je bent al bijna terug!! zsm updaten dan he, ben benieuwd! xx